Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu zamierza zlecić przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi klienta – trudny klient + asertywność
w kontakcie z klientem + podnoszenie jakości obsługi klienta.

Szkolenie w siedzibie Zamawiającego – Poznań, os. Przyjaźni 118, sala konferencyjna.

Termin szkolenia: I kwartał 2018: styczeń/luty.

UWAGA! Szkolenie musi odbyć się w sobotę - nie ma możliwości przeprowadzenia szkolenia w innym dniu tygodnia,

Czas trwania: 1 dzień (8 do 10 godzin).

Szkolenie dla grupy 25 osób.

Więcej informacji TUTAJ.


Ofertę należy złożyć:

- e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., do dnia 22 grudnia 2017 roku, do godziny 12:00.

 

Zawiadamiamy, iż w postępowaniu na przeprowadenie szkolenia z zakresu obsługi klienta wybrana została oferta:

A i A Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o.

ul. Szamarzewskiego 17/3

60-514 Poznań

z ofertą na kwotę: 3.075,00 zł brutto.

Logowanie

Strona logowania WSSE w Poznaniu.
 

Mapa zagrożeń

popup korona 2